fredag 24 maj 2013

Åkte till Jae igår för att hela mig själv litegrann.

Jag har inte kunnat gå på en enda lektion den här veckan så såg inte meningen med att stanna på skolan längre. Jag åkte till Jae och pussades och gick med på hennes skolas vårfest vilket var riktigt trevligt. Jag lekte spot the hipster hela kvällen! Ack jo, det finns en del på vislinjen, hahaha. Gud. Hälften av dem kunde inte sjunga heller - men det var trevligt ändå. Filtar i gräset och en liten veranda som blev en scen med mikrofoner och gitarrer. Bästa numret var lätt hennes tsp-kompis cover på Winnerbäcks Kom änglar. Ooh, och när en skäggig man klädde ut sig till transa och körde lite Rocky Horror, haha. Priceless! 
Jag hade kameran med mig till en början men lämnade den inne när vi hämtade en extra filt. Sedan blev det så kasst kvällsljus att det inte kändes nödvändigt att hämta den. Ni får stå ut med lite fula bilder från när vi var inne på tumblr-och-säng-paus istället. Charmant. Speciellt eftersom jag har herpes på hela överläppen vilket ser ännu äckligare ut när jag har munsårsplåster på - men vad gör man inte för att kunna pussas!





Vill förresten påpeka att jag drack en cider under hela kvällen för att de hade Sommersby vilket är typ världens godaste sak att sörpla i sig. Så se inte bilderna som någon slags ooh-alkohol-är-så-tufft-grej för jag har fortfarande inte det minsta intresse av att någonsin bli berusad och jag står fast vid min sak :)
Sedan satt jag och pluggade till halv tre på natten och lyckades skicka in en gigantisk och jobbig uppgift, so i'd say it was quite a responsible evening for a young lady. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar