fredag 17 maj 2013

Är inte alls sugen på att åka hem.

Sitter här snuvig med min hennafärg och har lite beslutsångest. Jag och Emil får besök av Morfar med tant på söndag för att de missade när vi fyllde år. Därav måste jag ändå hem i helgen at some point. Och om jag inte åker idag kostar det 46:- istället för att vara gratis. Hmmm. Me no wants to go right nooow.
Det är sjukt fint väder och jättevarmt. Då vill jag hellre vara här med stora gräsmattor och fågelkvitter än att sitta på en inglasad balkong/trång bakgård.
För övrigt är Jae med sina föräldrar i Danmark nu för att kolla på Eurovision. Jag antar att det är imorgon though? *Flickvännen med koll*...Hon är nästan lika besatt av spektaklet som min extremt metrosexuella samhällslärare på Sinclair. Jag är glad att hon är glad, trots att jag själv inte stått ut med skiten sedan tiden då Kicki Bettan och Lotta kickade ass.
Förut tog jag med Blomma ut på en promenad för att köpa pommes. Vi råkade visst fastna vid kiosken med Donja, Sofie + hund ett bra tag så det blev en långtur ute i solen :) Gött. Skulle vilja lägga mig utomhus och läsa eller något men jag vet inte om det är att ta pollenallergin lite vatten över huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar