fredag 10 maj 2013

Mysdag med sol, jordgubbar och minizoo!

Idag sken solon när vi vaknade så vi skyntade oss att äta upp rostbrödet och lade oss på en filt i trädgården. Vi hann i alla fall ligga där någon timme innan solen började gömma sig bakom molnen.
Sedan tog vi vägen om en söt liten frukt-och blomsterhandel där vi köpte jordgubbar, ICA där vi köpa smoothie och sedan bar det av till MiniZoo som ligger en liten promenad bort :) Där fanns det, förutom en himla massa barn, marsvin, kaniner, getter, får, grisar och fåglar. Myspysigt! När jag är bland sådana djur blir jag dock djurvårdar-Sanna automatiskt, haha. Folk började fråga mig om marsvins-råd och sådant. Jättekul faktiskt, även om det kanske är en lite creepy "arbetsskada". Träffade en suuuperfin liten marsvinstjej som tyckte om att dela jordgubbe med mig, hihi. Sedan fick jag kaninpussar i massor också - som Jae försökte ta kort på och lyckades sådär ;) Bilder från Zoo'et kommer i nästa inlägg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar