onsdag 1 maj 2013

Myskväll i Göteborg med Jae igår ♥

Det kändes väldigt lyxigt med en röd dag eftersom jag var för sjuk för att ses förra helgen. Vi möttes i Göteborg för fika innan vi gick på bio vid niotiden. Verkligen en supermysig kväll som endast kunde varit mer perfekt om vi båda var friskare (japp, nu har även hon blivit sjuk...så jag blir det väl en gång till!)
Idag stannade vi inne bortsett från när vi köpte mat. Vi körde F.R.I.E.N.D.S-maraton under flufftäcket i soffan, vilket passade väldigt bra. Det var helt underbart att få ta hand om min lilla ynkliga febernisse. Jag brukar inte känna det där puttinuttbehovet av att få pyssla om någon 24/7 i ett förhållande men hon är bara så... AAH CUTE. AND MINE. AND THE BEST THING EVER.
Så nu har jag kokat rabarbersoppa (min bästa sjukmat!), bäddat ner henne, hämtat näsdukar, bytt skiva i dvd'n och klappat henne på huvudet om vart annat. Haha. Sicken duktig hemmafru jag är va?
Väntar på Göteborgståget med Blomma och Husse Ludde.

Luddes dricka: En biljon bitar socker. Min dricka: Endast pressad frukt. Huehue. 
Efter att ha mött babes på centralen fikade vi på mysiga Cappuchino.
Min alldeles egen rödluva var jättefin i sin hood!
Filmen var precis lika bra som vi ville att den skulle vara:)
Nattsudd. På väg mot bussen hem.
Nattspårvagn. "Skaka på huvudet!" sade jag, och vips hände den här bilden.
Den här lilla jäveln höll på att skrämma vettet ur mig (Whovians will know!)
(LÄNK MF'S)

1 kommentar:

  1. MWAHAHAHA! ._. du veeet, den där anonyma kommenteraren..h*n som gav dig massa komplimanger, h*n (jag) finns kvar <3 Din flickvän är sjukt söt :3 fast due sötare! <3

    SvaraRadera