söndag 12 maj 2013

Nu sitter jag här som en mystisk liten inkräktare!

Och provar frugans fula fakeglasögon. Hahaha. Jag känner mig lite som Professor Trelawney faktiskt!
Jae har åkt till skolan redan eftersom hon börjar klockan nio till morgonen, medan jag är kvar hos hennes päron i Tibro le foreveralone.  Mitt busskort funkar inte på helgdagar och jag är ledig imorgon anyways. Fick reda på igår kväll att vi skulle göra på det här sättet - bra framförhållning där, my dear! Vi har haft en jättemysig helg och faktiskt en hel del sporadiskt solsken. Blev lite solbränd på axlarna till och med, och fräknarna smyger fram. Inte fasen har jag fått göra något plugg - är ju alldeles upptagen med att glo på henne. Sigh, det är bara en månad kvar i skolan nu, jag får skärpa till mig! Kanske kan jag slippa undan om jag sportar dessa stiliga brillor istället? De skulle bergis ge mig arbetsintervjuer! Om inte kanske jag kan byta namn till Han Solo eller något. Vem skulle inte anställa Han Solo? Speaking of arbetsintervjuer har jag snart en för ett översättarföretag online. Gulpz. Nu skall jag gå upp och sno en macka, wish me luck O_o


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar