söndag 26 maj 2013

Vi tänker om ang sommarens planer...

Jag och frugis har bestämt oss för att strunta i England. Det skulle säkert gå att spara ihop till det men det känns som det blir för boring att hålla in på precis alla kostnader ever bara för att kunna se tre band, varav ett av dem är den främsta anledningen att jag vill åka. Jag skall försöka ligga på som fan på boknings-places istället att de måste få hit Hadouken! till sensommaren eller hösten. Nu när jag plötsligt har lite pengar över igen tror jag minsann att jag skall unna mig ett nytt objektiv till kameran. Jag har hittat ett på Tradera som riktigt lockar mig! Det är på 70-200, hihi. Perfekt. Jag är så trött på att fota mycket mindre än förut endast pga att kameran inte är kapabel till det jag är kapabel till. Detta skulle vara sjukt najs att ha i tid till Englands-praktiken. Tänk att gatufota med det, mrrr. Har förresten fått reda på att jag kommer ha en rumskompis från Belgien under ca halva tiden jag bor hos Katja. Hoppas att hon är en nattmänniska, höhö.

Visst ser det ut att ha potential?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar