tisdag 18 juni 2013

Hej! Jag lever! Lite updates:

  • Har spenderat en supermysig vecka med Jae i tibro. Mycket sims blev det, hihi.
  • Är singel, my bad. Känner inte "det där" helt enkelt. Vi är bff's though, om inte mer. Älskar henne very much och vi kommer definitivt fortsätta träffas/umgås/pussas osv ^^,
  • Jag åker till England om 6 dagar och börjar få resfeber som tusan!
  • Jag skall åka till London Pride 2013 medan jag är där, iih! Har fått tag på ett billigt teleobjektiv så detta kommer förhoppningsvis leda till fotografiporr! Mhihi :)
  • Jae skall passa hamstrarna medan jag är borta och jag tror hon blir en super mama! Det finns en liten tiny chans att Macy är dräktig pga att hon rymde ur buren när Yuki rastades på golvet... (men vi är rätt säkra på att vi hann få isär dem innan det blev hanky panky!)
  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar