lördag 22 juni 2013

Jag är ungefär så här sugen på att packa nu. [Se bild]

Hur i helvete packar man kläder för en hel månad? Hur skall jag kunna beräkna hur ofta jag kommer använda vad? Det brukar vara jobbigt nog att packa inför en vecka. Jag har liksom skjutit på hela packnings-biten eftersom jag är i någon slags resfeber-trans just nu där jag bara stänger av och inte gör något över huvud taget istället för att förbereda allt jag borde. Idag var jag hos mor min och hämtade platåskorna som jag skall ha på pride i alla fall. I suppose that's something. Jag har letat upp passet, hämtat ut a month supply av antidepp och allt sådant för länge sedan, men att lägga ner saker i väskan och låta bli att glömma något är liksom SJUKT JÄTTEASJOBBIGT. Är inte som att jag kan låna något av mamma om det glöms. Jag skall åka HELT ENSAM. AAAH. Det skall bli hur kul som helst men det är väldigt överväldigande på samma gång. Jag har hittat en tjej som är au pair i England just nu att träffa på pride och förmodligen även gå ut med efteråt eftersom det visade sig att båda kollat in samma flatklubb. http://www.candybarsoho.com/
Det skall visst vara en av världens bästa sådana. Har aldrig varit på någon form av gayklubb eftersom i princip alla mina vänner är antingen straighta eller mycket yngre än mig. Or both. Mostly both. Anyhoooow, vad har jag gjort idag utöver skohämtande? Jag har läst fanfiction, ätit pizza (!) och hälsat på min älskade lilla Frans-gubbe. Marsvinet alltså. Han lever ännu den gamle mannen. Fick komma ut och leka med sina kartonger och som vanligt sprang han in till mig i vardagsrummet och var sådär busig som han brukar när han vet att han inte får vara där egentligen. Det är så kul att han har energin, när den väl slår till. Näe nu måste jag packa. Gud så mycket tvätt jag har. Insåg inte ens det. Och måste ladda om all media i hela ipoden då iTunes bara tillåter ett huvudbibliotek och jag inte använt den här datorn innan. Aaahh gay.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar