onsdag 19 juni 2013

Testar lite pride-looks, hihi (omgomgomgomgomgomg).

På måndag åker jag till England, efter all väntan. Den 29e är det dessutom London Pride 2013 och jag har fått ledigt av chefen. Idag köpte jag massor av färgglada hårprylar. Prideflaggan skall ner från väggen och bäras som mantel. Köpte en vit tisha och textilfärger så att jag kan pimpa till den a la awesome. Platåskorna skall på tillsammans med regnbågsfärgade knästrumpor. I'm fucking excited. Fuckedifuckfuckfuck.

Outfiten nedan är också ett alternativ. Har inte bestämt mig om varken hår eller andra detaljer riktigt än. Topen är nyköpt och passar väldigt bra in på temat med tanke på trycket (FREE).
Jag har fått kontakt med lite Tumblr-folk som också skall dit så förhoppningsvis blir det lite sällskap, lättare att hitta samt (ta i trä) lite pubhäng efteråt. Har hittat en awesome lezzie bar i Soho which i wanna visit ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar