torsdag 25 juli 2013

Dagens outfit + fika med pappa på (evil) espressohouse.

Åt jättegod panini, hallonmuffin och drack en stor chai latte. Problemet var att personalen var för inkompetent för att kommunicera ordentligt med varandra. Detta ledde till att min chai latte inte var laktosfri, vilket jag fick reda på först när jag druckit upp halva och började må illa "av någon anledning". Typiskt när pappa köpte en stor till mig också. Har bara druckit den lilla innan. Hur som helst fick jag bokstavligen rusa till apoteket och spendera jääätteroliga pengar (grr) på Lactraze vilket jag nu överdoserat i hopp om att inte få så ont att jag vill dö. Än så länge har det gått ganska okej så jag hann nog ta dem i tid, i kombination med att jag antagligen fick i mig mer te än mjölk. Hon bakom kassan bad inte ens om ursäkt, förresten. "Oj, jag hoppas det går bra ändå." DIN MAMMA KAN GÅ BRA ÄNDÅ. Now if you'll excuse me i have to poop. Again.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar