måndag 1 juli 2013

Här sitter jag och leker med Sami.

Idag har jag varit förföljd av mitt lilla fan sedan jag vaknade i morse, det vill säga i ungefär i fyra timmar. Vi har tränat på massor av ord och ritat på hans rit-tavla. Sedan tittade vi på Patch (hamstern) som var ute och grejade i buren, och lekte lite med camen tillsammans med hans gosekanin (Bunneeeeh). Ikväll skall jag försöka ta mig till biografen i Peterborough och se en ny film som heter The East (länk). Problemet är att det inte går några bussar tillbaka, men that's life in te country side. Jag vet att jag inte uppdaterar så mycket som jag kanske borde men antingen beror det på att jag har för mycket annat för mig eller att jag är helt slut av alla nya intryck. Dessutom har jag sjukt mycket bilder att redigera vilket gör att det tar stopp i min hjärna lite grann. Men men, tålamod är en fiskares bästa vän! Som Lottas pappa säger...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar