lördag 13 juli 2013

Hur man planerar en eftermiddag i skuggan @ Familjen Jones:

Igår kom pappa till London med flygis och runt femtiden i eftermiddag skall vi åka och hämta honom i Peterborough. Jag fick åka tidigt från jobbet på grund av hemsk magkatarr men nu när jag tagit mediciner och vilat lite är det mycket bättre. Tur det, för snart skall jag färga håret och imorgon + övermorgon är jag och faderskapet i London. Vi tar in på ett hostel i Hyde Park (yay!) över natten så att vi slipper betala tåg fram och tillbaka i två dagar. I'm excited! Denna gången blir det Big Ben, London Eye och kanske London Science Museum. Shopping wise blir det förhoppningsvis Oxford Street, men inget är spikat ännu. Bilder från Tower Bridge och Camden kommer upp här ASAP! (Dvs vad jag och Kate hade för oss nu i måndags).

Steg 1. Smoothie 
Steg 2. Ljudbok 
Steg 3. Great Dane bestämmer sig för att ligga mitt knä. 
Steg 4. Lika bra att acceptera läget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar