onsdag 31 juli 2013

Idag rockar jag min nya uggla från Camden.

"It's not about how you look. It's about how you see!" står det alltså på dess knubbiga lilla mage. Jag tänkte inte på att det blev spegelvänt i camen, klipsk som jag är. Min gamla skolvän Elin berättade just att idag kom det in ett alldeles nygift lesbiskt par på fiket där hon jobbar. Ceremonin hade tydligen varit precis bredvid. Det är lite roligt att hon tänker "Aha, måste dela detta med flat-Sanna!", men det stämmer ju ;) Blev jätteglad i magen när jag hörde de söta nyheterna. Det händer inte varje dag i lilla Uddevalla, och efter alla dödsfall det här året tar jag gärna emot lite glada nyheter. Idag vaknade jag alldeles för sent eftersom jag vänt på dygnet totalt den senaste veckan. Bad llama. Har umgåtts med lille Frasse som är pigg och galen precis som om han vore ung igen. Det har hållit i sig sedan jag flyttade tillbaka hit. Mamsen och Frassis mot världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar