onsdag 24 juli 2013

Jag lider just nu av någon slags komma-hem-depression.

Det är inte lätt att ena dagen ligga vid Themsen och blunda i solskenet och några dagar senare sitta i sängen och känna att man inte har ett piss man känner för att göra. Det händer så mycket runt mig och det finns så många måsten att jag stänger av och blir en apatisk hög med människomassa som inte orkar något alls. Ida har jag klarat mig utan Atarax vilket i alla fall känns bra. Även om de är totalt ofarliga så tycker jag inte om att behöva ta dem. Vill alltid klara mig själv så mycket som möjligt. Alla lådor och mindre möbler från pappa står just nu huller om buller i mitt rum hos mamma samt i hennes hall. Har orkat hänga upp mina klänningar och vika mina tishor. Resten är typ... Brööööl. Vill bara vira in mig i en stor kokong. Hej då tanke på att sommarlovet faktiskt skall vara ett lov. Nu skall jag i alla fall njuta av regnets smattrande mot taket och de vackra blixtarna på himlen. Fast mest är jag arg för att jag inte kan fota eftersom jag nyss lade ifrån mig minneskortet någonstans och min guldfisk-hjärna spelar mig ett olägligt spratt...Nighty night folks.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar