måndag 5 augusti 2013

El natural och en stor fet knut.

Idag spenderade jag mestadels i sängen framför Supernatural, som jag faktiskt börjat ge en chans. Det är inte världens bästa serie men den blir bättre ju fler avsnitt som går. I början var den extremt klichéartad med platta karaktärer och dåligt skrivet manus. Pappa skrev på facebook helt plötsligt att han ville fika på Snäckan och att han snart skulle stå utanför lägenheten och vänta i bilen. I småpanik stressade jag på mig kläder och ögonbryn eftersom jag som vanligt gick och släpade fötterna efter mig i myskläder. Väl där blev det en mysig kvällsfika som avslutades med en promenad vid havet och då vi också passade på att diskutera brudar, haha. Vi må ha haft våra tuffa perioder som lämnat eviga ärr i relationen men vi är allt rätt bra ihop du och jag, fader lilla. Och jo, jag har en slarvig knut på huvudet idag. Tyvärr är fräknarna nästan borta för solen gömmer sig rätt bra här hemma i svenneland. Bu. Yuki har varit helt galen i två dagar och attackerat/utforskat en tom papp-påse som ligger på golvet varje gång han varit ute och sprungit.  Även i skrivande stund är det mycket riktigt det han gör. Igår satt han på rumpan med alla ben slapp utsträckta mitt i hjulet och bara glodde på mig i flera minuter. Han är så störd i huvudet. Än syns inga ålderstecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar