lördag 3 augusti 2013

Idag gjorde jag hjärtformade hamsterkakor.

Nu när mina hampisar äntligen är hemma igen så passar jag på att skämma bort dem ordentligt. I dem hade jag barnmat med smak av spagetti och köttfärssås, groddar, cornflakes, havregryn och ett ägg. Tanken var helt enkelt att använda mig av vad som fanns här hemma, med en dos animalisk protein. I övermorgon börjar en tvåveckorsperiod av ännu mer praktik och jag är verkligen inte pepp på att lämna hamstrarna igen. Som tur är kommer jag ha någon dag ledigt här och där. Sedan är det dags för den för djävliga ladugårdspraktiken med men jag funderar helt ärligt på att skita i mitt C och kolla om jag kan få E i kursen utan att göra praktiken. Den har liksom inget med min inriktning att göra. Oh well, hur som helst blir dessa hamsterkakor bra för mamma att ge hampisarna när jag är borta. De får i sig vad de behöver utan att hon behöver vara fantasifull varje kväll. Nu skall jag göra lite te och fortsätta med att skriva på min fanfiction :)


Du får hjärtformen med hjälp av pepparkaksformar.

2 kommentarer:

  1. Du är en sån underbart söt människa som gör såntdär till din hamster. <3

    SvaraRadera
  2. Kan du inte skriva receptet på dessa????

    SvaraRadera