söndag 11 augusti 2013

Svar till en läsare: Hamsterkakor!

"Du är en sån underbart söt människa som gör såntdär till din hamster. <3" - Anonym

Haha åh tack, så glad jag blir! De är riktigt bortskämda måste jag erkänna... Just nu är dock Macy väldigt billig eftersom hon bitit sönder båda mina ljusslingor - varav en jag fått av pappas flickvän som nu vill ha tillbaka den eftersom de gjort slut. Dessutom märkte jag igår att hon bitit sönder tapeten i hörnet vid min byrå. Jäkla skitunge. Hon har gått från världens skyggaste hamster till världens mysigaste till en riktig liten huligan! Tur för henne att hon är söt ;) Igår natt gick jag ut med ficklampa och plockade roskvistar åt dem på berget bakom mitt hus. Sedan satt jag och tog bort alla taggar också. Det är dock värt besväret eftersom både hampisarna och Frasse är galna i dem. Om ni har rosor i trädgården borde ni verkligen testa! ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar