onsdag 30 oktober 2013

Är upptagen med min kanadensare, hehe.

Jag uppdaterar bättre när hon har åkt hem. Har det bra i alla fall, för er som varit nyfikna. Vi har upptäckt Uddevalla, vilket hon tyckte var jättekul. Hahaha. Man blir verkligen hemmablind när man bor i en liten skithåla hela sitt liv men så länge hon är nöjd... Vi har även varit och shoppat lite på Torp, käkat på Cactuz och varit på Pingstkyrkan Second Hand. Igår såg vi på Bröderna Lejonhjärta och Harriet the spy. Delar med oss av barndomsfilmer den andre inte sett vilket är mysigt, huhu. Idag skall vi upptäcka Göteborg och hoppas på uppehåll då det regnat varje dag än så länge. Dumma höstsverige. Vi stannar en natt på vandrarhem också. Får se om jag gör stan utklädd imorgon eller vad vi hittar på. Halloween är ju halloween. Danko Jones kommer till Trollhättan vilket är fucking amazeballs men tyvärr tycker inte Emerencz om honom så jag får nog skippa det. Nu skall jag hoppa in i duschen så vi hinner med tåget!



1 kommentar:

  1. Men vad fina ni är tillsammans! ^_^ Btw så hoppas jag att du har fått reda på detta http://www.kerrang.com/blog/2013/10/gerard_way_confirms_my_chemica.html, såg det och tänkte på dig hihi :3

    SvaraRadera