fredag 25 oktober 2013

Enjoy mina håriga flatben... Mer to the point, var ska Kyo sitta?!

Första tatueringen får bli min lilla kissekatt hihi. Favoritkaraktären Yuki från favorit-animen Fruits Basket (vars släkting Yuki är döpt efter). Lagom liten och enkel som första gadd känner jag, och jag har velat ha den i flera år. Har kontaktat de skillade tjejerna på Redrosetattoo i Göteborg till att börja med. Vi har just nu mailkontakt aka de svarar på mina korkade newb-frågor, men de är väldigt trevliga. Tack vare mitt höjda studiebidrag kan jag äntligen påbörja min transformation från trist nörd till snygg nörd hähähähä.


Var skall han sitta?
Ryggen
Vaden

2 kommentarer:

  1. Röstade på vaden! Förövrigt får du mig att vilja klippa lugg igen! :)

    SvaraRadera
  2. Hej, nu har jag skrivit ut vilka 5 som är veckans blogg vinnare.
    Kolla om du är en av dem. :)

    SvaraRadera