lördag 19 oktober 2013

Hej igen alla mina babes (+bokmässan!)

Är ledsen att bloggen blir som den blir just nu. Jag har sjukskrivit mig idag för själen orkar inte med tempot. Det är omänskligt att behöva göra så mycket hemarbete som jag/vi behöver göra. I övermorgon skall vi prova ut studentmössor vilket känns som en liten gnista i mörkret. Hoppas man får välja text och sten som mina vänner tidigare fått göra. Kan dock inte riktigt komma på vad det skall stå bak på min i sådant fall. Just nu försöker jag bara överleva vardagen, men jag kommer blogga mer när jag orkar. Min blogg kommer inte att läggas ner, även om den är lite inaktiv i perioder. So hang in there if you feel like it. Bokmässan var förresten underbar. Jag fick träffa Martina Haag, men var för blyg för att gå fram och be om en bild eftersom jag hade tappat bort pappa i vimlet /tönt. Blev dessutom passerad av både Mats Strandberg och Dregen. Det var många fler jag ville träffa men det var så FRUKTANSVÄRT MYCKET FOLK att det inte var någon idé att försöka. Nog för att det var mycket folk förra året men herrejävlar man kom inte fram över huvud taget. Det var som i en moshpit när man i princip kan lyfta fötterna och flyta med massorna. Jag åkte hem 10 böcker rikare och det var en bra dag trots allt knökande. Längtar redan till nästa år.

 Ps, träffade Gandalf också. Han var creepy men awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar