lördag 19 oktober 2013

Nu kan ni äntligen följa mig på instagram!

Anledningen till att jag tidigare inte varit medlem där är att min android-telefon är en sådan utmobbad modell att jag inte kan ha programmet på den. Igår lyckades jag dock ladda upp min första bild via datorn. Bluestacks har en Insta-app för Windowsdatorer, vilken funkade jättebra fram till sista steget då bilden inte laddas upp utan det hänger sig istället. Lyckades hitta en annan kallad Gramblr, där bilderna laddas upp men där ingen redigering är möjlig. Därav har jag nu en webbsida för redigering, en app för uppladdning och en app för att ändra övriga inställningar. Det var då nedrans så omständigt allting skall vara. Nåval, huvudsaken är att jag fått det att fungera efter månader av tjurande! Lär bli en del hamsterbilder...höhöhö.
(Klicka på knappen i menyn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar