lördag 19 oktober 2013

Svar till två läsare.

"ÅH! Jag blir så otroligt glad för din skull och samtidigt avis så det svider i mitt hjärta. Jag har fortfarande inte klarat av att prata inför folk och jag bävar inför ett muntligt arbete som jag har om 6-8 veckor och jag har inte ens börjat med det eller fått veta vad jag ska göra. Utan bara att det kommer att ske. Ren och skär panik!"

// Hannah Sommansson


Åh tro mig jag förstår dig verkligen! Det är en hemsk känsla, speciellt när man inte tror på dig själv. Förbered dig i tid, och gör ordentliga stödord. Ge dig själv en belöning efteråt som du kan se fram emot. En annan grej som kommer låta lite konstig är att jag försöker vara smått kissnödig när jag gör muntliga framträdanden (haha!). På så vis fokuserar jag mer på "okej jag kan ta mig igenom det här, oooh my sedan får jag kissa" än "aaah guuud jag kommer att kräkas och sedan dööö". Lycka till! Behöver du prata så finns jag här :) Kram!

"Åhh, är helt tokig i de lite tribe-aktiga svartvita mönstren som är moderna just nu. Så jäkla snyggt!"
// Filippa
Ah vet vilka du menar, gillar dem också. Aztec brukar de kallas!
Vet inte om du känner till Polyvore.com men det är en jättebra sida där man kan söka efter kläder och få fram sortiment från många olika butiker. Här har du en länk till liknande mönster hos dem. Prova med liknande sökord också för just den här sökningen hade inte supermånga resultat.

LÄNK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar