lördag 19 oktober 2013

Tack för alla komplimanger tillägnade min fancy mössa.

När jag ändå visar mina nya glasögonbågar kan jag väl svara på frågan om var jag fick tag på den. Den är köpt på Camden Lock Market i London och jag prutade till mig den för omkring 7 pund. There you go :)

Mina gamla brillor har alltså gått sönder en sista gång och jag har en ny synundersökning inbokad om ett par veckor. Det var över tre år sedan jag gjorde en senast så det är minst sagt dags att gå dit.
Bågarna på bilden är mitt nuvarande förstahandsval. På Specsavers får man välja två stycken men jag är ännu lite osäker på vilka andra jag passar bäst i. Dessutom verkar de ha lite olika utbud här i stan och på köpcentret där jag hittade den för jag kunde då inte hitta något igår när jag och mamma gick in hos dem på Kungsgatan. Det skall bli så otroligt skönt att ha brillor jag trivs i. De som nu tjänat sina sista dagar var jättefina för några år sedan men sedan växte liksom min ryssnäsa till sig och jag har känt mig grotesk i dem väldigt länge. Vad tycker ni om de jag valt ut? De blir nog extra fina med min nya frisyr *hemlighetsfull* ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar