tisdag 26 november 2013

Nu är vi hemma igen efter en supernajs helg i Stockholm.

Åh herregud så mycket jag saknat att hänga med min bästaste bästis. Vi hade inte träffats sedan innan jag åkte till London, och det var samtidigt som vi bröt vårt lilla dejting-experiment. Stämningen var inte den bästa. Dock är jag glad över att allt kändes precis som vanligt nu när vi sågs, om inte bättre än innan. Är så glad att denna lilla älva finns i mitt liv :) Konserten var helt fucking amazing och jag har sällan svettats så mycket i mitt liv. Fick träffa alla i bandet efteråt utom Jimmy för han är väl too cool for fanz (haha nej han hade säkert en anledning för han brukar träffa dem?). Vakterna var superbitchiga och bad oss dra ut ifrån lokalen, trots våra protester då vi försökte förklara att detta band brukar vilja träffas efteråt. När vi väl bökat oss ut till lobbyn kommer Steve (gitarristen) bara gående bredvid mig helt casual och undrar varför de kastat ut oss. Haha, herregud. Starstruck much?! Det blev sådant kaos (in a good way though) att jag inte fick chansen att krama på honom. Vi gick tillbaka in istället, HA fuck you vaktgubbe, och fick först träffa Kitty och sedan Lyn-z. De var så glada och söta. Lyn-z är ju dock lite blyg, men hon blev så glad när jag sade att hon är en stor förebild för mig och att jag är så tacksam för att hon gör det hon gör. Hon klappade på mig och ba "awh thank you so much, thank you!" och såg rörd ut. Hihi. Fint moment alltså, shit. Vi stod och hoppade och pep efteråt. Är faktiskt inte SÅ ledsen för att ha missat Jimmy för jag fick ändå second base action när han stod och lutade sig mot publiken under några låtar. Förra gången (Gbg förra året) klämde jag honom lite på magen men nu jävlar fick jag nipple action, hahahaha. NO SHAME. Jag var i alla fall inte en av dem som klämde längre ner.
Det hände förresten något rätt tufft (läskigt?!) också. När vi väntade mellan förband och MSI så vände sig tjejen bredvid oss mot mig och frågade om jag bloggar... Jaa, sade jag förvirrat. Tydligen har hon följt den här bloggen ett bra tag (i alla fall in the past) samt följt mig på BDB (nu Dayviews) förr. Haha, så himla knäppt. Inte direkt vad jag förväntar mig när jag träffar främlingar. Drömde förresten att jag ropade "kissie!" till Jae för jag ville ha en puss, och så var bloggaren Kissie där och vände sig om ba "va?!" and i was like "Men nej inte du din jävla tönt!". Hahaha. Hade kanske något samband med det som hände, vad vet jag. Funny.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar