fredag 1 november 2013

Svar till en läsare: My chemical romance!

"Men vad fina ni är tillsammans! ^_^ Btw så hoppas jag att du har fått reda på detta http://www.kerrang.com/blog/2013/10/gerard_way_confirms_my_chemica.html, såg det och tänkte på dig hihi :3"
// Malin

Aaaw tack för att du tänkte på mig! Har haft en liten (stor?) My chem-depression sedan uppbrottet och har därmed inte orkat läsa Kerrang! osv. Inget bortsett från Frank och Gerards Twitterkonton, egentligen. Vilken tur att jag har små spioner, haha. Jag blir ju lite nyfiken på titel och omslag!


2 kommentarer:

  1. Din hårfärg är grymt snygg! Vad är det för nån?

    SvaraRadera
  2. Hihi känner faktiskt inte så många som gillar dem (vet inte varför, men läget är så för tillfället ^^) Så när man väl läser ngt om dem så är du den första som jag tänker på ^_^ Eller hur, det verkar som om det kommer att bli en ganska cool platta om jag får säga det själv :3

    SvaraRadera