lördag 25 januari 2014

Denna helg går - tro det eller ej - i positivitetens tecken.

Men tjenna, mästerpessimisten här. Jag har haft några riktigt bra dagar, om vi tänker bort that living hell on earth som just nu är skolan. Jag har haft besök av the special one (ooh so secretive, such wow) och dessutom firat min födelsedag med famljen + hämtat ut mitt paket från Asos. Allt i paketet var skitsnyggt. Byxorna med fåglar är gjorda utav det skönaste material jag någonsin rört vid, oh lord. Tyvärr är de lite trasiga, så jag får maila deras kundtjänst (asos, inte byxornas) när jag får orken. På bilden syns även min Florence + the machine-tröja och söta piké. Bilder på resten kommer nog senare, däribland två nya läppstift. Har lyckats tappa bort (?) mitt favorit-läppstift som jag dessutom tänkt ha på balen, så jag hoppas verkligen att dessa är najs. Anypoo, igår kväll följde Carro med mig hem till mor (från skolan, där vi var först) och vi hade en jättemysig kväll. Det bjöds på fylld limpa eftersom jag fick välja, hehehe. Sedan spelade vi kort (Plump) och Rappakalja. Jag vann kortspelet och bror min vann Rappakalja. Bör vi teama upp till Hungerspelen? Nu är det dags för mig att tillverka lite kvällste i tomteverkstaden. Puss och kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar