lördag 18 januari 2014

Happy birthday to me!

Först kände jag att den här dagen inte är så speciell, 21 är ändå bara en ålder.
Sedan tänkte jag att fuck it, jag har visst anledning att fira.
Jag har klarat mig igenom alla år av mobbing, depression, social fobi, självskadebeteenden, utanförskap och ensamhet.
Idag är jag stark som fan. Jag tar snart studenten trots den kamp det varit att ta sig igenom gymnasiet med en och annan bokstavskombination som knackar mig i pannan 24/7. Jag tänker gå på studentbalen fucking fabulous, för jag firar mer än att bara slippa läxor. Jag firar att jag tog mig ut ur den mörka tunneln och blev så jävla epic som jag blev. Jag är bra, jag är speciell och jag längtar efter framtiden - något jag för bara några år sedan aldrig trodde skulle hända. GO ME!

Vill bara säga till alla där ute som kämpar med depression, ångest och andra psykiska problem att det alltid, alltid finns hopp. Jag tror på er och finns här för er.


1 kommentar:

  1. Grattis du fagra och snygga kvinna! :*

    SvaraRadera