onsdag 19 februari 2014

Eftersom jag vet att ni kommer undra.

Det är över med Carro, innan det ens hann börja på riktigt. Utan att gå in på detaljer kan jag säga att det för henne vände tvärt på sisådär ett dygn, och plötsligt fanns inte "det där" längre. Är inte arg, bara ledsen och chockad. Det gör så ont i mig. Må ha "hållt på" med ett par tjejer under 2013, men mest som en distraktion från ensamheten efter Ronja. Det här var annorlunda. Jag började bli kär på riktigt. Så, nu vet ni det viktiga. Resten håller jag inom mig och försöker bearbeta när det går. Det lär ärligt talat ta jävligt lång tid. Har inte ens förstått vad som hänt... Det gick så helvetes fort. Från djupa vackra natt-sms till det här, på en sekund. Vet inte hur jag ska vakna och ta mig upp ur sängen, med vetskapen om att jag inte kommer pussa på hennes rygg igen och viska god morgon, eller känna värmen i hjärtat från blicken hon jämt gav mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar