torsdag 27 mars 2014

En lite akvarie-uppdatering och uppskattade majskolvar.

Så här ser det ut hos mitt olydiga barn just nu. Provar en ny sorts toalettsand för hamstrar som heter Easy scoop litter, och ges ut av märket Living World. Macy älskar den och gräver som en tok, och det luktar verkligen inte kiss alls. Rekommenderar den! (Det gråa ni ser på bilden, under kartongtältet).
För övrigt är hon heltokig i de torkade majskolvarna jag köpte åt henne. Godare än färska majskolvar verkar det som. Nu har jag i och för sig en hamster som är helt galen i majs, men jag tycker ändå ni skall testa. Bra för tänderna att få gnaga loss kornen! Dock får jag ta ut den emellanåt med tanke på hur mycket hon stoppar in i kinderna och lagrar i huset på två röda. She's like, great nu har jag hela vinterförrådet.


Sötnos 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar