lördag 29 mars 2014

Inhandlade en blomsterkrans till balen igår :)

Jag och far min tog en sväng till köpcentrat och storhandlade mat igår. Vi har inte storhandlat sedan flytten, så det var riktigt roligt. Jag ville gå in på Cubus efteråt och kolla på en tröja jag visste fanns där, och vips så drogs min blick till den här fina blomsterkransen. Perfekt för balen, så jag köpte den, hehe. Inte alls dyr heller. Köpte även en liten blomster-grejj som man har runt sin hårknut, som inte heller var dyr alls. Nu har jag alternativ, skönt. Klänningen är också beställd. Tog express-frakt så jag hoppas verkligen att de hinner fram. Det skall ta 3-7 dagar, men man vet ju aldrig med där goddamn tullen som både kan lägga på kostnader och tid. Hoppashoppashoppas. Det tog sjukt lång tid att hitta en sida som var pålitlig, och det är därför jag är ute relativt sent med att beställa klänningen. Alla jag tidigare kollat på har fått flera dåliga recensioner som säger att klänningarna är billiga kopior, inte kommer i tid eller inte går att byta osv. Detta verkar gälla i princip alla utländska sidor som säljer balkläder. Och de svenska är ju helt dödstråkiga. På bilderna har jag förresten samma läppstift som jag kommer ha på balen. Jag älskar det verkligen. Önskar jag visste vad det är för något, dock. Jag bytte till mig det via swoppers.se för ett par år sedan och det står varken namn, nummer eller märke på det. Bästa läppstiftet jag någonsin ägt. Sjukt fin färg och håller hela dagen. Jag tror bestämt jag får lämna över fallet till Sherlock Holmes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar