fredag 7 mars 2014

Tjoho, studentmössorna är här...och...det är fel på min.

De brudar som åkte ut till skolan med företagets sortiment var verkligen helt jävla inkompetenta och visste ingenting om produkterna eller tillvalen. Till exempel sade de fel namn på mössmodellen de hade med och visade, så att typ halva klassen beställde fel - innan jag och Frida fick springa och fånga upp folk så de fick gå tillbaka till lokalen och ändra. Nu när de levererats visar det sig också att varken jag eller Frida fått kristaller i metallblomman som sitter längst fram, trots att vi valde det och dessutom frågade tjejerna extra vad kristallerna hette så att det inte skulle kunna bli fel. Nu har jag dock fått en tråkig fulblå plastplutt istället för den vackra ljusblå kristallen... suck. Krångligt att behöva beställa en ny. Tur att man kan byta ut den själv i alla fall. Ni får en bild på mig i mössan när det blivit rätt, haha. Känns lite antiklimax att visa den nu, liksom. Bokstäverna där bak blev i alla fall rätt - man kunde nämligen välja dem själv och lägga till bling om man ville. DV14 i bling, fuck yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar