tisdag 15 april 2014

Svar till en läsare: Manson 2009 (II)

Näe, han var lite rund och lite av en besvikelse. Men kul att se ändå, eftersom det var första gången jag såg honom live. Vem jag är? Ptja, kände Sofia i Göteborg så jag var där på besök bara. Hade svart hår i page och v-lugg. Gick runt i mina skelett-strumpor och kjol samt linne och nätbolero (läs: demolerade strumpbyxor). Väldigt kort dessutom och blev nermejad av en 2-meters-kille på konserten som bara lallade rundor och tyckte att han skulle stå framför lilla mig.

Åh, jag tror jag vet vem du är. Var det dig jag vände mig om till rätt ofta och frågade om du var okej? Synd att det var första gången du såg honom. Såg honom ju 07 och då var han sååå mycket bättre. You should have been there! Sedan såg jag honom även 2012 på Metaltown, och då var han bättre igen. 

1 kommentar:

  1. Det kan nog stämma ja :)!
    Eftersom jag är väldigt liten, så jag blir alltid mosad på konserter.
    Jag kan tänka mig att han var bättre innan, tyckte mest att han kändes nonchalant och inte gav 100%. Menmen, jag upptäckte honom sent så jag får skylla mig själv!

    SvaraRadera