söndag 13 april 2014

Svar till en läsare: Manson 2009

Måste bara skriva känner jag. Var på Metaltown 2009 (tror jag att det var). Minns dig och har följt dig sedan dess :). Jag stod bakom dig och försökte fixa andrum till dig när Marilyn Manson spelade :). Hoppas allt är väl med dig! Fortsätt blogga, du är superbra! 

Haha men shit, det känns alltid lika konstigt när någon säger att de följt mig länge, för jag tänker inte på att så många följer min blogg. Åh den konserten ja. Inte hans bästa år kanske ;) Den gamle tjockisen. Nu vill jag ju veta vem du är förstår du väl!

I någon korvkiosk på vägen hem efter manson på lördagen. Saknar dig redan pyssemyss<33!
Überskabbig med Märta post-Manson 2009. 

1 kommentar:

  1. Näe, han var lite rund och lite av en besvikelse. Men kul att se ändå, eftersom det var första gången jag såg honom live.
    Vem jag är?
    Ptja, kände Sofia i Göteborg så jag var där på besök bara. Hade svart hår i page och v-lugg. Gick runt i mina skelett-strumpor och kjol samt linne och nätbolero (läs: demolerade strumpbyxor). Väldigt kort dessutom och blev nermejad av en 2-meters-kille på konserten som bara lallade rundor och tyckte att han skulle stå framför lilla mig.

    SvaraRadera