torsdag 22 maj 2014

Vilka komplex trotsar du i sommar?

Ett av mina största komplex är mina celluliter och rumpan / baksidan låren. Så igår gick jag ut i hotpants - utan leggings under - för första gången på flera år. Bara för att jag ville tänja på mina egna gränser och träna på att acceptera mig själv. Jag älskar att Femfighters gör att fler vågar göra sådant. Det är precis vad som är meningen med en sådan grupp. I början hade jag min långa hoodie som säkerhetsgrej, men det var fruktansvärt varmt ute så det dröjde inte länge innan den åkte ner i väskan. Allt jag kunde tänka på var mina komplex och att folk stirrade, men jag gjorde det! No more hiding för att jag inte är photoshoppad!
Jag hoppas att ni som läser vågar göra likadant den här sommaren. Skickar massor av pepp till er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar