tisdag 15 juli 2014

Ni är jättegulliga, men jag orkar inte blogga regelbundet just nu.

Det har ramlat in fler meddelanden på Ask om att jag måste blogga mer. Tyvärr finns inte den orken för tillfället. Ni får gärna följa mig på Instagram, där jag är aktiv även om jag ligger lågt med bloggen för ett tag. Nu efter studenten har det varit väldigt mycket i mitt huvud, många förändringar i min omgivning och nya saker att ta ansvar för. Även en normalfungerande person hade blivit utmattad av omständigheterna, och som person med bland annat Asperger så blir jag ännu lite mer utmattad. Jag kommer tillbaka igen när jag hunnit få in en ny vardagsrutin och hinner andas lite. Jag vet inte när det blir, but I'll let you know. Fram tills dess blir det nog ett par sporadiska inlägg här, när jag får ett infall. Nu skall jag kolla nästa avsnitt av Hemlock Grove och klappa katten - om jag lyckas locka in henne från gården. Lilla busunge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar