fredag 29 augusti 2014

Nytt läppstift från H&M + mina övriga favoritläppstift.

Jag har varit på jakt efter ett lila läppstift länge nu, och har fortfarande inte funnit nyansen jag söker. Även detta är lite för kallt, vilket ger mig den där drowning victim-looken. Var ej medveten om att H&M utökat sitt sminkmärke till läppstift. Det kanske var jättelänge sedan, men jag brukar vara lite efter. 49:- styck kostar de också. Verkligen prisvärt, oavsett om det nu är en perfekt nyans en får hem. Matta är de i alla fall! Wuhu! Jag köper nästan bara matta läppstift. Jag har aldrig förstått grejen med att gå runt och glänsa (aka vara kladdig och obekväm). Här kan ni kika närmare på dem - [Produktlänk].



1) 111 (Kiss of life) - RIMMEL by Kate (matt[Produktlänk]
2) 107 - RIMMEL by Kate (matt) [Produktlänk]
3) Poppy pink - KICKS [Produktlänk]
4) Wow pink - ViVO (matt) [Produktlänk]

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag är svag för röda läppar, har det alldeles för sällan själv!

    SvaraRadera
  2. Älskar H&Ms lila läppstift!

    SvaraRadera