söndag 16 november 2014

Har hunnit umgås mer med Natta den senaste tiden.

När två personer bor i olika-men-inte-allt-för-avlägsna-städer samt har kass ekonomi båda två, så blir det ibland ganska långa uppehåll mellan the bestie hangs. Är så glad att vi kunnat ses mer det senaste! I onsdags var det helt gaaaalet stressigt på jobbet och allting krånglade. Sedan fick jag flyga därifrån i 200 knyck för att hinna hem och vända "HejNattakanintepratanuviharbråttompusskomnu" för att flyga vidare i 200 knyck mot sjukhuset för tid med ADHD-sköterskan. Åh vad jag hatar att stressa. Väl där så var huvudreceptionen stängd av någon anledning, och vi fick gå till öppenpsyk med en gång, utan att anmäla mig... which was weird, och sköterskan var lite sen så jag började nojja om att jag kommit ihåg fel datum. Men allt gick vägen och jag fortsätter (enligt mina önskemål) med 54mg Concerta ett tag till, istället för att höja dosen. Jag känner en enorm skillnad mot innan jag började äta dem, så jag vill inte förhasta mig och gå med på alla doshöjningar hon/de föreslår. Tack Sverige för högkostnadsskydd.

Fördel med min galet långa halsduk - uniscarf to warm best friend!
Velma tog Nattas säng, så Natta tog min. Guess I'll just sleep in the kitchen. 
Min sötaste sötnos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar