söndag 16 november 2014

Helg betyder lördag betyder second hand-shopping.

Otroligt tråkiga bilder eftersom 1) vi har inte vettigt ljus någonstans i hela lägenheten och 2) jag orkar/hinner inte redigera dem så här innan jobbet. Hittade i alla fall jättesöta kläder, ett par nästan-gratis kattprydnader och så klart lite böcker. När jag stod bland kläderna så kom det en person med massa Harry Potter-böcker i vagnen. Stirrade väldigt odiskret varpå jag blev tvungen att säga något om dem. Hon sade att hon hittat dem vid leksakerna (där det bara skall vara barnböcker) så jag flög dit och hittade en upplaga av Den flammande bägaren, nästan i nyskick, för 35 kronor. Otroligt eftersom det är just Den flammande bägaren som är mest sliten här hemma (hela pärmen har ramlat av). Dessutom hittade jag bland ungdomsböckerna Grynets Bok! Jag har tyvärr inte kvar min egen längre (som jag till min lycka fick i julklapp när jag var typ åtta år gammal) så jag blev skitglad detta fantastiska fynd! Heja second hand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar