lördag 27 december 2014

Flera fantastiska jobb-nyheter.

Nu har vi haft det där mötet med stort M. Jag, AF-representant, 2 kommunrepresentanter och min chef träffades och pratade om hur det gått för mig nu med arbetsträningen, om jag trivs och om jag fortfarande vill påbörja min ettåriga anställning i början av nästa år. Det vill jag så klart, och jag fick reda på att anställningen börjar den 1e Februari 2015. När någon i förbifarten frågade om jag kanske kan vara kvar efter det också, så sade min chef "ja absolut, stanna hos oss!" och jag kan fortfarande knappt fatta att de alltså vill ha kvar mig när den utsatta perioden slut...Wow, yay, what, help, omg. Jag vet att jag är skitbra på det jag gör, men det är ändå en underbar känsla att få bekräftelse på det. God nyhet nummer två är att jag får ut flera tusen mer i lön än vad jag och pappa hade räknat med. Att flytta hemifrån blev plötsligt mer än en avlägsen dröm. Dags att börja leta lägenhet. Indipendence, here I come! *Insert nervous sweating*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar