lördag 27 december 2014

På julafton fick jag träffa kusins 4 månaders bebis för första gången.

Nino heter han. Lilla fina ängel. Jag övar mitt gif-skapande på filmen jag tog på honom när han tuggade på allt och alla. Han håller på att få tänder just nu. Jag blev officiell tuggleksak-hållare, så att han inte skulle bita på sin farmors fingrar, haha.  Jag är väldigt awkward med bebisar, för jag har liksom noll erfarenhet av dem. I sure love them though, och efter ett tag så blev vi kompisar. Jag sjöng lite barnvisor för honom och när de tog slut så körde vi lite metal. It's all about the tonläge! Angående jul överlag så har jag NOLL julkänsla i år. Vanligtvis är jag verkligen Whoville-crazy så fort de börjar julpynta i butikerna. Allt skall vara som det alltid har varit, rätt pynt och rätt musik och rätt mat etc. I år kände jag bara 'meh'. Köpte inte ens julklappar till någon (efter att vi bestämt det, så klart). Jag har knappt hunnit bli redo för Halloween och det är snart nyårsafton. Igår kom det snö för första gången, och jag känner att den är lite sen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar