torsdag 11 december 2014

Svar till en läsare: Creepy dudes be creeping.

Yeah, varje kvinnas vardag på nätet ungefär. Han som skickade bilden på mamma hade verkligen snokat upp vem min mamma var, sparat ner en bild på henne och skickat den till mig. Han tjatade och tjatade om att han kommer att ha sex med mig. Inte vill, utan kommer, oavsett om jag vill. När jag blockade honom så hittade han mitt andra konto och började skriva där istället. Tur för mig att han blev äcklad när jag inte var oskuld, I guess. För då var jag smutsig plötsligt. Fast hans pappa kunde eventuellt fortfarande knulla mig, hälsade han. Jag lägger för övrigt upp sådana här grejer separat nu, för det finns för många korkade och påträngande män för att de skall få plats på denna blogg utan att bli 99% av innehållet.

http://sakersnubbarsager.tumblr.com/

1 kommentar:

  1. Som annan kvinna på nätet: Ja, det är varje kvinnas vardag på nätet.

    SvaraRadera